Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-07 08:37:43
2019-02-07 02:56, Bronco rašė:

> iPhone 7 baterija 1960mAh, tai pats mąstyk kiek tu ten su juo
> pribrowsinsi be powerbanko po ranka. Ir regėjimas pas tave turbūt kaip
> erelio, tada ok.

Pamiršau paminėti, kad dabar naudoju Lumia 950, ekranas 5,2.
Aifonas mažesnis, būtų proga atprast nuo brauzinimo telefone :)

Tikiuosi aifonas bent parą išlaiko neintensyviai naudojamas?

> iPhone 7 šiai dienai fotografuoja jau neypatingai net lyginant su
> android vidutiniu segmentu, o su android flagmanais visai nesulyginamas.
> Jis vis dar gerai filmuoja lyginant su androidiniais aparatais.

Lyginant su mano Lumia 7-as aifonas turi mažiau megapikselių, bet jei
fotkina ne prasčiau, tai man tinka.

> Jei tau dar vis kažkaip pakanka 32GB androide, tai iPhone jau jų gali
> nepakakti arba kels diskomfortą.
>
> Rekomenduočiau pirkti bent iPhone 7 Plus 128 GB. Bet iškart nusiteik,
> jog su reklamų blokavimais bus nekas, Youtubėje irgi žiūrėsi pastoviai
> sauskelnių reklamas, o visus jau nupirktus androide appsus (jei tokių
> turi), pirksi iš naujo ir mokėsi brangiau.

Iš principo appsų poreikis minimalus - be defoltinių būtų dar koks banko
appsas, minėtas "skaneris", gal dar koks vienas kitas niekas. Turinys
gali gulėti cloude.