Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-07 02:56:35
On 2019-02-06 20:51, Tomas wrote:
> Gerbiamieji,
>
> pamažu kyla poreikis naujam rageliui. Krenta į akį iPhone 7.
> Aplo įrangos rimtai niekad nenaudojau, tai kyla klausimas ar toks
> pasirinkimas nėra visiškas gaidys 2019-ais metais.

Gaidys nėra, bet kodėl tau jis krenta į akis tai irgi neaišku.

> Mano poreikiai nėra dideli. Smartfonu aš:
> 1. Kalbu (nedaug) ir rašau sms'us.

Visi sugeba.

> 2. Brauzinu www - nemažai.

iPhone 7 baterija 1960mAh, tai pats mąstyk kiek tu ten su juo
pribrowsinsi be powerbanko po ranka. Ir regėjimas pas tave turbūt kaip
erelio, tada ok.

> 3. Skaitau facebook ir twitter.

Visi sugeba.

> 4. Fotografuoju (noriu, kad fotografuotų gerai, atskiro aparato
> tampymasis yra so 20th century).

iPhone 7 šiai dienai fotografuoja jau neypatingai net lyginant su
android vidutiniu segmentu, o su android flagmanais visai nesulyginamas.
Jis vis dar gerai filmuoja lyginant su androidiniais aparatais.

> 5. Naudoju kaip dokumentų skanerį (t.y. tikiuosi, kad yra atatinkamas
> appsas verčiantis kad ir kreivas šleivas popierių nuotraukas į ±
> padorius dokumentų "scanus").

Tikrai variantą rasi. Gal net galėsi naudoti tą patį appsą, kurį naudoji
androide, tik jei jis mokamas, tai pas obuolius jis greičiausiai bus
brangesnis.

> Ketvirtus metus naudoju ragelį su 32GB ir nesiskundžiu. Privatumo
> fanatikas nesu, praktiškai visi duomenys guli cloude. Taigi ar 32GB
> iphone būtų pakankamas mano kukliems poreikiams, ar reikia daugiau
> atminties, o gal naujesnio iphono (8)?

Jei tau dar vis kažkaip pakanka 32GB androide, tai iPhone jau jų gali
nepakakti arba kels diskomfortą.

Rekomenduočiau pirkti bent iPhone 7 Plus 128 GB. Bet iškart nusiteik,
jog su reklamų blokavimais bus nekas, Youtubėje irgi žiūrėsi pastoviai
sauskelnių reklamas, o visus jau nupirktus androide appsus (jei tokių
turi), pirksi iš naujo ir mokėsi brangiau.