Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: newsreader
Data: 2019-03-09 15:27:26
keista, nes as dar niekada gyvenime nemaciau ibrezto iphono stiklo. Cia
iskaitant savo paties 3 turetus telefonus, seimos 4 telefonus (ivairu
kartu) ir visus kuriuos maciau ieskodamas nupirkti naudota vaikui. Man
tiesa pasiseke neibrezti netgi nugareles nei vienam is ju. Nors kampai
apdauzyti buvo. Nesioju be jokiu kandonu, atsiprasau, imauciu.