Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-06 02:50:24
On 2018-07-05 14:13, fenix wrote:
> kazkaip 200EUR kaip psichologine riba pas mane. tada negaila ir kai
> nukrenta, ir kai pasibraizo ir dekliuko is esmes nereikia.

Tai va tame ir reikalas, jog čia kiekvieno asmeninio požiūrio reikalas,
saugot ar nesaugot.

Aš kartais stebiu pas savo pažįstamus ir draugus apdaužytus,
apkramtytus, riebaluotais pirštais užlipdytus ar net su suskilusiais
ekranais telefonus ir anie juos sėkmingai naudoja ir į nieką nekreipia
dėmesio. Tai jei jie taip gali, tai kam jiems tie dėklai reikalingi? :)

Lygiai tas pats ir su kompiuteriais. Visada stebėdavausi, kaip kai kurie
žmonės metų metais nevalo pc ar notebukų ekranų. Viskas užlipdyta,,
užtaškyta, nučiupinėta, o jiems dzin :) Tas pats ir su telefonais. Vieni
pastoviai ekraną ir korpusą valo, saugo, į dėklus kiša, kitų apdaužytą
ir purviną telefoną net į rankas būtų nemalonu paimti :)

Ir kas iš jų teisus, o kas ne? Klausimas filosofinis.