Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Stork
Data: 2018-07-03 13:04:00
Palyginimas:
https://www.phonearena.com/phones/compare/Samsung-Galaxy-S9,Samsung-Galaxy-Note-8/phones/10717,10478
Man didziausias pliusas S9+, kad turi stereo garsiakalbius.
Pats pasirinkau Note 8, dėl pagaliuko. Bet va jo garsas nuvilia, nes buvau
pripratęs prie stereo garsiakalbių...

"vw"  parašė naujienų news:phcrv3$5m7$1@trimpas.omnitel.net...

po 3,5 metų nusprogo Note4. Būčiau pirkęs Note9, bet nebegaliu laukti 2
mėn. Reikia dabar. Note8 vilioja pagaliuku, kurį naudoju. S9+ vilioja
greičiu, šiek tiek geresne kamera. Kamera aktualu irgi.
Ir nežinau kurį pasirinkti. Kas nors kurį nors vartojat, gal kokių
minusų išlindo? Dabar greičio skirtumo turbūt nepajausiu, bet po 2 metų
turbūt Note 8 labiau stabdys nei s9+?
Iphone nenoriu, nesiūlykit. Noriu, kad būtų IP68 ar panaši apsauga.
Pripratau prie samsung nuo galaxy s2 laikų, tai kiti androidiniai
nelabai patinka. Bet gal dar į kokį flagmaną pažiūrėti verta?