Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-07-03 09:13:18
On 7/3/18 07:00, vw wrote:
> čiupinėjau vakar flagmanus šiek tiek. Samsungas kiek nuvylė, nes ROM'as
> toks pat, kaip ir mano dabartiniame Note4 - naudoju custom romus. Labai
> patiko Huawei mate 10 pro, bet paskui žiūriu, kad nėra ausinių kištuko
> ir nėra lietuviškų raidžių vietoj skaičių, kaip samsunge.

Klaviatura taigi gali instaliuotis kokia tik nori, tarp ju manau rasi ir
tokia su raidem vietoj skaiciu.

Del hujavejaus, tai as kazkaip vis dar nepasitikiu ju firmwariu kAkIbe.
Ant ukies turimas P10 gana ilgai turejo problemu su LTE ir
akumuliatoriaus suvartojimu. Kazkada mazdaug pataise, bet tuos kelis
menesius reikejo laukt nezinant ar jie apskritai pataisys ar taip ir paliks.