Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: overkill
Data: 2018-07-05 12:50:50
Tai va būtent, kad dėklai padeda nuo slidumo. O dėl ekrano apsaugos:
nusipirkus telefoną už 600-1000 eurų nesinori, kad per neatsargumą
susibraižytų ar išvis suskiltų. Bent jau man.

Iš kitos pusės: neseniai teko nusipirkti atsarginį kiniečių telefoną už
200 eurų - jeigu ne vidutiniška kamera, būtų superinis gaminys. Tuomet
suabejojau poreikiu „investuoti“ į vadinamuosius flagmanus už minėtas
kosmines sumas. Atitinkamai beveik atkrenta poreikis pirkti dėklus,
stiklus ar plėveles.