Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-05 00:13:32
On 2018-07-04 22:10, Korke wrote:
> niekada nesupratau ir nesuprasiu visokiu stiklu ir pleveliu ar kokia ten
> bybiene klijuotoju.

Aš irgi daug ko nesuprantu, bet neperšu savo elgesio modelio kaip
vienintelio teisingo. Parašau kas man asmeniškai nepatinka, o kiti tegul
patys galvoja kaip jiems geriau.

Aš pvz. visiškai suprantu ir tuos, kurie su odiniais dėklais knygutėmis
telefonus nešioja, nors man taip būtų žiauriai nepatogu, ir tuos, kurie
jokiais būdais nieko ant telefono nemauna, o nešioja kaip yra. Tai
skonio ir požiūrio reikalas. Vieniems svarbiausia grožis, kitiems
svarbiau patikimumas, vieni nekreipia dėmesio į smulkius ar net stambius
korpuso ir ekrano įbrėžimus, kitiems menkiausias įbrėžimas nuotaiką
rimtai sugadintų. Visiems skirtingai, bet tai normalu.

Man pvz. nepatinka, jog šiuolaikiniai telefonai beveik visi slidūs kaip
nežinau kas. Faktiškai be TPU dėklo aš bet kurį iš jų kelių mėnesių
bėgyje su(ap)daužyčiau. Jie tiesiog iš rankų slysta. Lyg specialiai taip
gamina, kad greičiau daužytum ir naujus pirktum :)

Va, turiu seną gerą Motorola Defy+, tai tokį į dėklą dėt ir mintis
nekiltų, o pvz. Moto Z tai tiesiog bando iš rankų pats iššokt :) Tad,
tegul kiekvienas pats sprendžia, kaip jam geriau.