Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-07-05 01:14:12
On 7/4/18 19:55, spakainas wrote:
> Nu tai tuo labiau klausimas - nxja jie reikalingi, jei ten nieko vistiek
> nevaizduoja? Tamsta gausiai seleGtivus esatia - antakis pas abalį
> bliogai, nes neišnaudoji, o vat užlankstyti kraštai pas zumzungą -
> gausiai zjb, nors ir neišnaudoji :E

Kazka painioji, as del abalio antakio nieko nesakau, cia yra kitu
etatiniu nekenteju.

O jei jau lygint tai visiskai skirtingi dalykai, tie atseit "uzlenkti"
krastai pas S9+ nesudaro nei milimetro. Skirtingai nuo antakio dydzio
kuris bent jau man nekliuna. Nors prasmingu irgi nelaikau, selfio
kameros man asmeniskai yra totalei juzles hardvaras. Kaip ir feisaidi.