Tema: Re:Samsung Note8 vs S9+
Autorius: foonia
Data: 2018-07-03 22:24:55
foonia <foonia_NoSpam@gmail.com> Wrote in message:

> Man didziausias abeju minusas uzlenkti ekrano krastai, idomu kada
>  nustos tad briedas but madoje
> --
> foonia
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Gal ir mano personal problemos su regejimu bet tas uzsilenkiantis
 krastas iskreipiantis teksta uzknisa. Note 4 ekranas zymiai
 labiau patinka ,  ciupinejau beje engineering sample Note7 su
 lygiu ekranu, va toks telefas man irgi tiktu :-) Butu S9 su
 plokscu ekranu eiciau ryt is  karto pirkti
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/