Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: Korke
Data: 2018-07-04 22:10:22
niekada nesupratau ir nesuprasiu visokiu stiklu ir pleveliu ar kokia ten
bybiene klijuotoju. Gamintojai ekranu, tobulina, kad spalvos butu,
ryskesnes, sodresnes, gilesnes tikroviskesnes, o cia nusiperka ir pyst
kazkoki vienkartinio prekybcentrio maiselio skaidruma suda uzsilipdo...
(taip taip, girdejau apie superskaidrius ir niekiek vaizdo negadinancius
super-puper kosminius stiklus, bet...:) )

Jei jau toks patologinis atgrubnagis - jau geriau isidek i ta
"knygute-dekla" kur pensininkai ir frykai nesioja, bent ekrano skaidrumu
pasidziaugsi.

buvo cia vienu momentu uzejes noras moto z2 force pasiimti, bet
pasiziurejus detaliau to neduztancio ekrano apzvalgas, realiu naudotoju
apzvalgas, noras praejo...toks vaizdas ekrano, kaip 20m senumo laikais
dar su windows ce buvo smartai, su tais, nepamenu zodzio, ekranas
plastikinis/ispaudziamas pirstais...gaiduva...

o parasymas cia apie gandonus, i kuri iskart imauna nusipirkta telefa,
kur gamintojas prakaituoja, kad koki 0.5-1mm suplonint...be zodziu :)