Tema: Re: Samsung Note8 vs S9+
Autorius: vw
Data: 2018-07-03 08:00:44
čiupinėjau vakar flagmanus šiek tiek. Samsungas kiek nuvylė, nes ROM'as
toks pat, kaip ir mano dabartiniame Note4 - naudoju custom romus. Labai
patiko Huawei mate 10 pro, bet paskui žiūriu, kad nėra ausinių kištuko
ir nėra lietuviškų raidžių vietoj skaičių, kaip samsunge.
Kol kas apsistojau ant s9+, pagal antutu jis ženkliai lenkia greičiu
kitus flagmanus, todėl tikiuosi ilgiau nelagins.