Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-04-28 20:43:40
Labas,

Fedingas 620 priėmė be problemų. Dėkui jiems už puikų servisą. Tiek savo
kainų politika, tiek dėl tokių dalykų jie mane verčia sugrįžti pas juos :)

Buvau susižavėjęs Fenix 2. Išnagrinėjau DC Rainmaker komentarus ir Garmin
forumą https://forums.garmin.com/forumdisplay.php?468-fenix-2 ir.. pasirodo
F2 yra turbūt blogiau nei FR620. T.y.: totalūs pakibimai, grybaujantis GPS
tikslumas (sako, kad jame sėdi tas pats FR620 GPS imtuvas), sensorių
pametimas viduryje sporto ir t.t.

Tad kol kas oficialiai nieko nesu pasirinkęs ir artimiausiu metu -
nepasirinksiu. Bėgiosiu su planšete+Endomondo :)

Apie GPS:
Visi tie prietaisai piešia ne idealią tiesę (o vingiuoja) ir šalia takelio,
o ne ant takelio. Tas yra priimtina. Bet FR620 mane nužudė brėžiamos linijos
totaliu pasislinkimu per šimtą ar daugiau metrų.

"DELL"  wrote in message news:ljldfm$tte$1@trimpas.omnitel.net...

Batonai, ar priėmei sprendimą į ką keisti?
Beje telefonas irgi nepiešia gražiai maršruto, taip kaip tu norėtum. Ar
yra išvis tokių tikslių prietaisų (ne brangių specializuotų geodezinių
ar karinių).
Fedingas priėmė 620-tą?