Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-04-26 23:15:02
Paskaitysiu.
Pirmas komentaras:

The battery is currently lasting 7 hours in active-on mode (measuring HR)

Trumpokai.. palyginus kai tradiciniai HRM laiko... velnias žino kiek..
pakeiti ir pamiršti :D

"amenox"  wrote in message news:ljh3n5$eo3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ką aš žinau, žmonės kalba kad veikia -
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/mio-link-first-look.html ir skirtingai
nei ant papų veikia ir vandeny. :)