Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: Icetom
Data: 2014-04-28 17:23:49
> hm.. pas mane truputi paprasciau, yra tik 3 zonos.. Cia lyg senesniuose
> buvo 5 zonos.

Naudoju Polar RCX3. Berods FTxx serijoje ir taip pat turėtų būti.

> Tavo treniruote tikrai nebloga buvo :)

Mano -/+ visos tokios indoor cycling kardio treniruotės (nors galvoju gal
reiktų pradėti naudoti intervalines paįvairinimui) iš karto po sunkumų
kilnojimų treniruotės, bet jei žiūrėti pagal atstumą, tai ten susidarytų tik
myzerni 15 km važiavimo :(. Realiai reiktų kokių 30-50 km = kokių 60 min.
minimo gerai mėgėjiškai fizinei formai, kad sudalyvauti kokiose mėgėjiškose
varžybose:).

> Atsimink tik pagrindine taisykle - 70% rezultato priklauso nuo mitybos :)

Sakyčiau gal net 80% lemia mitybos sureguliavimas, kitaip nebūtų dabar
svoris 83-84 (prieš beveik du metus 105 kg:)) čia sportuojant tris kart per
savaitę.