Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: Icetom
Data: 2014-04-25 14:55:25
> Įsivaizduok burokų ravėjimą 30C laipsnių karštyje su tipiniu kauptuku.

Nereikia man įsivaizduoti, žinau praktiškai kas tai yr :).

> Ir įsivaizduok tą patį ravėjimą su kokiu nors Ambit laikrodžiu, cadence
> jutikliu ant kauptuko ir į laikrodį įkeltu ravėjimo workout'u :) Visai
> kita motyvacija ravėti :D

O vėliau dar ir Endomondo pasidalinti "kauptukas" workout :D. Bet jei
rimtai, užmetus kas dabar populiaru sporto salės (visokie X-Fit ir pan.),
tai realiai tėra tai ką mūsų protėviai kasdien darydavo tvarkantis ūkyje :).
Iki ko dasiritom miesčioniais būdami :).