Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: jz
Data: 2014-04-28 15:59:59
hm.. pas mane truputi paprasciau, yra tik 3 zonos.. Cia lyg senesniuose buvo
5 zonos.

Tavo treniruote tikrai nebloga buvo :)
Atsimink tik pagrindine taisykle - 70% rezultato priklauso nuo mitybos :)

"Icetom"  parašė naujienų news:lje3gh$l4p$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, tai tikrai ne panaceja bpm :) ypac kai esi jaunas...

Aga, ir gauni vėliau persitreniravimą ar kokį organizmo išsekinimą.

> Jaunas gali ir ribas virsyt, per daug nereik bijot :)

Tai nesakau, kad jei treniruotės viršutinė riba kokie 159 ir pakilo iki
164-166 stoju ir nieko nedarau :D, bet ilgai stengiuosi prie tokio bpm
nesitreniruoti (ne koks aero ar anaerobinis tikslas yra - vis dar riebalų
deginimo programa). Va prikabinu kardio treniruotės rezultatą po sunkumų
treniruotės šiandien. Manau, idealiai padirbėjau...

http://www.polar.com/en/training_with_polar/training_articles/improve_fitness/the_three_exercise_zones/exercise_zones
http://www.polar.com/en/training_with_polar/training_articles/maximize_performance

Man rekomendavo šią knygą dar pavartyti (daug naudingos informacijos kaip
efektyviai treniruotis ir t.t.), bet vis neprisėdu:
http://www.amazon.co.uk/The-Book-Endurance-Training-Racing/dp/1616080655/