Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: Icetom
Data: 2014-04-24 16:00:28
> Polar man patinka, tik aš noriu, kad būtų labiau pritaikyta hikingui.

Kažkaip abejoju ar Suunto turi tiek reikalingų resursų kiek Polar ir Garmin.
Aš vis tik rinkčiausi tarp Garmin ir Polar (Garmin turizmui turbūt
patrauklesnis sprendimas).

> O šiaip galvoju, kad su Android wearable prasidės visai nauja sportinių
> laikrodžių karta ir galimybės.

Po kol kas tik du įdomesni (bet kainos crazy mano nuomone abiejų) kiek
pamenu:
Adidas Smart Run (nereikia širdies ritmo matavimo diržo) ir Polar V800
(Polar patirtis, tik neaišku kiek patirties su Android jie turi).