Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-04-25 20:56:25
Be abejo, atviroje vietovėje - geriau.

Bandau išsiaiškinti per visus forumus, kad 620tuko pasislinkimas nuo kurso
ir po to laikymasis šalia kurso yra aparatinis gedimas, ar sutvarkomas
programiškai.

Nenurašau 620 visiškai. Stebėsiu situaciją ir, jei nenusipirksiu kokio Fenix
2 ar Polar V800 ar dar ko nors, gal grįšiu prie 620 (jei Garmin išspręs šias
problemas ir įdės dviračio palaikymą).

"S54"  wrote in message news:ljdk6i$cig$1@trimpas.omnitel.net...

atviroj vietoje (ne miske) tas pats ?

"bat0nas"  wrote in message news:ljbqlm$cje$1@trimpas.omnitel.net...

Tai džiugu, kad esi patenkintas FR620.
Aš prieš 10 minučių sudėjau savo į dėžutę ir keliaus rytoj atgal į Fedingą.

Na negaliu susitaikyti su tokiu GPS piešiniu (žr. failą). Mėlynas
punktyras - ten, kur linija turėjo eiti. Baisu net pagalvoti, kaip būtų
atrodęs piešinys, jei trečią ratą bėgęs būčiau.

620 beveik puikus, jei jame viskas veiktų taip, kaip pateikta aprašyme.

"amenox"  wrote in message news:ljb68e$1ql$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip jei paimt tik bėgimo funkcijas FR620 tikrai neblogas pasirinkimas, tam
forume tikrai daug kas skundžias bet maniškis kažkaip daug tų išvardintų
bugų neturi (gal pasisekė). :) Nors kai pirkau tikėjausi kad Garminas įdės
tas trukstamas funkcijas kurias turi FR610, jei neįdės tai gaunasi kad biški
overpriced tas FR620, geriau jau FR220 tada, kuris lyginant su 210 tikrai
tobulesnis funkcionalumo prasme. Dėl FR620 tai navigacijos funkcijų jau
nesitikiu sulaukti, bet dviračio lyg ir yra gandų kad įdės. Nors iš kitos
pusės training plan'ai labai geras dalykas 620, kuris mane tikrai maloniai
nustebino ir aktyviai naudojamas. :)