Tema: Re: Galaxy S5, HTC One (M8), OnePlus One?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-04-24 14:00:29
Na tai čia Samsung'o pirmas blynas.
Perskaitys jie DC Rainmaker review, pasidarys išvadas, nukopijuos nuo
Garmin/Polar/Suunto tai ką reikia ir.. padės visus į vietą :D

O šiaip tai DC Rainmaker'is yra fainas vaikinas. Bet štai jis šiek tiek mane
neramina. Jis sako, kad FR620 yra geriausias bėgimo laikrodis, o paaiškėjo,
kad jis yra klaidų rinkinys
(https://forums.garmin.com/forumdisplay.php?428-Forerunner-620) :)

"Icetom"  wrote in message news:ljapph$l22$1@trimpas.omnitel.net...

> Čia tu kaip tikras lietuvis iš serijos - pats įlipai į WP, tai ir kitiems
> linki į kažką panašaus įlipti :D

Aš tau tik gero linkiu. Žinojau, kad WP nenorėsi, todėl ir pasiūliau
palaukti iPhone 6 ;):).

> Aš gal liksiu prie Android platformos.

Nieko ten gero nėra. Eilinis to pvz.:
http://www.dcrainmaker.com/2014/04/pinnacle-samsungs-activity.html