Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: padugne
Data: 2013-07-30 01:14:45
On Mon, 29 Jul 2013 22:51:39 +0200, Bronco wrote:

> Čia šitas gausis savaime, nes man buvo esminis žodis pavadinime Nexus, o
> ne LG :) Šiaip, LG telefono aš tikrai sau neieškočiau, jau greičiau
> pirkčiau kokią nors Motorolą ar Samsungą, jei LG gaminto Nexus'o man
> Guglas nenori patogiai parduoti.

Jiem kol kas neapsimoka tau patogiai pardavinet, kadangi ju marzhos sitam
reikale yra minimalios. Reiskia arba randa vietini tinkama logistikos
partneri arba ne. Beneliuksui matyt kad nerado.

> Taigi. Matau ir pats jau pajutai abejones dėl "karo" baigties :]

Del pacio karo - ne, kazka priverst priimt  remontuot problemu nebutu.
Problemos gali rastis tame, kad ir po 2 remonto jis lygiai taip pat
durniuos, o jei problema islenda tik po pusvalandzio maigymo tai viskas
gali pasibaigt grazinimu atgal su pazyma "viskas okei". Tokiu istoriju
inete pilna su praktiskai belekuriuo brandu.

> Situacija šiam momentui: po sėkmingo 4.2.1 naudojimo gerą pusdienį
> (visai nekibo), sudėjau OTA 4.2.2 > 4.3. Maigiau intensyviai kokią
> valandą, pavariau žaidimą gerą pusvalandį. Jokių pakibimo požymių. Kol
> kas nieko nesuprantu, kodėl be jokios priežasties susitvarkė. Stebėsiu
> toliau. Jei bent taip veiks kaip dabar, gal net nereiks gražinti.

Tai gal patobulino digitaizerio algoritma, ten nemazai "dirbtinio
intelekto".

--
kthxbai.