Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-25 20:40:57
On 2013-07-23 15:49, Bronco wrote:
> Bet po praeitos savaitės istorijos su Nexus 4 supratau, jog, vis gi,
> pusvalandžio pamaigyt per yra mažai, reik bent kelias dienas tam skirt
> ir įsitikint, jog aparatas tikrai tvarkingas, nes užsiroviau ant bugovo
> Nexus 4 ir iškart nepastebėjau bugo.

Ši istorija kol kas nesibaigė ir dar nežinau kada baigsis. Viena tik
aišku, jog galiu draugiškai visiems patarti nepirkti LG Nexus 4 iš tokių
retail tinklų, kaip Mediamarkt. Ypač, būnant užsienyje. Nes gerai, jei
viskas gerai, o jei pasitaiko prekė su defektu, malonumas Jums
garantuotas. Be to, nebematau jokios priežasties bent ką pirkti
Mediamarktuose ir panašiuose tinkluose, nes realiai jie už nieką
neatsako ir siunčia tave nx, t.y. pas gamintoją. Geriau viską pirkti tik
internetu, tada realiai galioja 14 dienų prekės gražinimo terminas, kuo
ne kartą aš asmeniškai įsitikinau ir neturėjau su tuo jokių bėdų.

Faktiškai, šiuo metu turiu plytą su užrašu "Nexus 4" ir nežinau kur ją
kišt, nes Belgijoje nei Google jį suportina, nei belgų LG, nei tuo
labiau belgiškas Mediamarkt. Tsakant, Consumer Rights šventė pačiame EU
centre :) Pirmą sykį gyvenime užsiroviau ant tokios nesąmonės, kai
jaučiu, jog be atitinkamų ES vartotojų teisių apsaugos tarnybų įsikišimo
gali nieko ir nesigaut. Ryt bendrausiu su LG Germany, žiūrėsim kaip
bus... Bet kuriuo atveju, jau įžvelgiu tam tikrą ironiją šiame puslapyje:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/repairs-replacements-refunds/index_en.htm

:]