Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: padugne
Data: 2013-07-26 13:58:28
On Fri, 26 Jul 2013 07:44:29 +0200, Rimas <rimas_m@delayahoo.de> wrote:

>Tai vot ir ne. Ar iš bootloaderio pasirenki recovery ar tiesiai į

vOt ir taip, surinkus minėtas raides  patenki  į recovery. O ten jau
paspaust nėr jokių problemų, gaudyt momento nebereikia.

>recovery nueini, vis tiek atsiranda robotukas su šauktuku raudonam
>trikampy ir psio. Tada jau reikia spaust ir laikyt power ir paskui up.

>hm, o tai kaip susikalt pilną imidžia, bo galvoju, gal šūdinai veiks
>updates, reikia viską pilnai švariai susidėt? :)

Viskas puikiai veikia. Jei eis labai paranojiškas tai gali tame
pačiame recovery nebent pravalyt kešą.

>P.S. susikėliau aš tą ota iš tavo nuorodos, tik dar vėl reikėjo
>pakoreguot usb drivų ini failiuką, nes jau kai pasirenki, kad siųstų per
>adb, tai telefas dingsta iš device managerio.

Bbž, fortkių nenaudoju.

>Vien žo tikrai pirmą kartą tai nėra 2 minutės :)

Na, jei dar priskaičiuot PC pirkima ir fortkių instaliavimą, tai gali
gautis ir mėnuo :)

--
kthxbai.