Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Rimas
Data: 2013-07-26 09:44:31
2013.07.26 01:37, padugne rašė:

> Mazochistiniai polinkiai pas tamsta :) Uztektu seip pasakyt
> "adb reboot recovery" ir vualia, jokiu ten maigymu.

Tai vot ir ne. Ar iš bootloaderio pasirenki recovery ar tiesiai į
recovery nueini, vis tiek atsiranda robotukas su šauktuku raudonam
trikampy ir psio. Tada jau reikia spaust ir laikyt power ir paskui up.

> Batono linke ne OTA o pilnas imyzhis.

hm, o tai kaip susikalt pilną imidžia, bo galvoju, gal šūdinai veiks
updates, reikia viską pilnai švariai susidėt? :)

P.S. susikėliau aš tą ota iš tavo nuorodos, tik dar vėl reikėjo
pakoreguot usb drivų ini failiuką, nes jau kai pasirenki, kad siųstų per
adb, tai telefas dingsta iš device managerio.

Vien žo tikrai pirmą kartą tai nėra 2 minutės :)