Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-28 05:48:17
On 2013-07-27 23:58, padugne wrote:

> Paspaudus mygeli isjungiamas ekranas ir tuo paciu matomai
> touchskryno kontroleris. Kam jam valgyt elektra?
>
> Tai gaunasi kaip ir pilnas resetas.

Logiška.

> Dar seip tie touchscreenai jautrus elektromagnetiniams trukdziams. Pvz
> daznas atvejis kad uzkvailioja nuo levu kinietisku pakroveju.

Kol kas krautas tik du kartus ir tik su jo originaliu pakrovėju. Tarkim,
jei bugovas yra originalus pakrovėjas, tai šitas "užkvailiojimas" jau ir
liks ar tai laikinas reiškinys? Galiu jį sekantį kartą pakraut su
garantuotai geru Motorolos pakrovėju.

> Kitu variantu tu neturi, MM gali ji 2 kartus bandyt remontuot. Ir tik jei
> nepavyks, tada galima sneketis apie grazinima, kainos mazinima ar keitima
> kitu aparatu.
> Siust jie zinoma atsisakys.

Va čia ir problema, aš vežioti jiems ir paskui lėkti pasiimti
nenusiteikęs. Bandysiu su LG tartis ir siųsiu paštu.

> Del LG tai tau siust irgi reikes uz savo pinigus.

Net neabejojau.

> Jei sitas defektas taip "sunervino" tai praktiskai negali pirkti jokio
> aparato, tame tarpe ir abaliu.

Sunervino ne defektas, o Mediamarkt garantinio aptarnavimo malonumai. O
defektų visur pasitaiko, tai normalu. Bet sekantį aparatą pirksiu tikrai
ne Vokietijoje, ir tikrai ne Mediamarkte, nes nenoriu dar sykį atsidurti
tokioje situacijoje. Pakako vieno karto. Kažką pasirinksiu pvz. iš
Amazon pasiūlos, o ten praktiškai yra viskas, apart Nexus 4 normalia
kaina. O abaliai man nelimpa. Nors aišku jų garantinis aptarnavimas
nesulyginamas su Mediamarkt ir abalių galima netoli namų nusipirkt :)

> Beje, pas 4.3 pasikeite ir digitaizerio draiveriai, tauta aiskina, kad
> pagerejo reagavimas.

Šitą versiją lengva bus patikrint. Kol kas, kai netingiu, vis pamaigau
4.2.1, lyg ir geresnis vaizdelis. O gal šiaip sutapimas ir dabar bug'as
kuriam laikui "pasislėpė" :) Ten jei skaitei mano linkuose komentus, tai
kai kuriems žmonėms šitas bug'as mistiškai pats išnyko nieko nedarius :)
Gal ir man pasiseks :)) Įtariu, gali būti net tam tikras ryšys su WIFI
įjungimu - išjungimu, o gal net tame, ant kokio kanalo veikia wirelesas.
Kai pastebėsiu kokį nors dėsningumą, parašysiu.

> Del perpirkimo tai manau man palanki kaina tau tiesiog neapsimokes.

Pvz.?