Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: padugne
Data: 2013-07-26 02:29:48
On Thu, 25 Jul 2013 18:40:53 +0200, Bronco wrote:

> garantuotas. Be to, nebematau jokios priežasties bent ką pirkti
> Mediamarktuose ir panašiuose tinkluose, nes realiai jie už nieką
> neatsako ir siunčia tave nx, t.y. pas gamintoją. Geriau viską pirkti tik
> internetu, tada realiai galioja 14 dienų prekės gražinimo terminas, kuo
> ne kartą aš asmeniškai įsitikinau ir neturėjau su tuo jokių bėdų.

Kaip tai neatsako? Atsako kaip dideli, gamintojo garantijos visiskai px.

> Faktiškai, šiuo metu turiu plytą su užrašu "Nexus 4" ir nežinau kur ją
> kišt, nes Belgijoje nei Google jį suportina, nei belgų LG, nei tuo
> labiau belgiškas Mediamarkt. Tsakant, Consumer Rights šventė pačiame EU
> centre :) Pirmą sykį gyvenime užsiroviau ant tokios nesąmonės, kai

O tai pirkai Belgiskam Mediamarkte? Ne? Tai prie jo cia tada jie, juk
tarkim su vokisku kuris tau pardave ta telefona jie juridiskai visiskai
nesusije apart pavadinimo.

> jaučiu, jog be atitinkamų ES vartotojų teisių apsaugos tarnybų įsikišimo
> gali nieko ir nesigaut. Ryt bendrausiu su LG Germany, žiūrėsim kaip
> bus... Bet kuriuo atveju, jau įžvelgiu tam tikrą ironiją šiame

Nedaryk klaidos, gamintojo garantijos yra laisvanoriskos ir daznai
prastesnes nei pardavejo. Jei pirkai pas vokiska MM, su jais ir bendrauk,
jie privalo arba pataisyt arba pakeist arba grazint babkes.

--
kthxbai.