Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-26 05:27:37
On 2013-07-26 00:29, padugne wrote:

> Kaip tai neatsako? Atsako kaip dideli, gamintojo garantijos visiskai px.

Teoriškai taip. Teoriškai. Aš irgi taip maniau, kol su jais gyvai
nepabendravau. O bendravau virš valandos ir su kelių lygių vadybininkais
ir jų vadovu. Kalbėk tu jiems ką nori, jie tave siunčia nafig, o jei
tiksliau, sugeba net įrodinėti, jog "jie su tavimi net kontrakto neturi
(suprask pirkimo-pardavimo sutartis jiems ne motais), o tu turi
kontraktą su Google :))". Visiškas tupikas, kalbėk ką nori, priremk prie
sienos tuos "vadibynykus" kokiais tik nori teisiniais ir loginiais
argumentais, atsakymas tas pats - mol, mes ne prie ko, tavo telefonas
naudotas, nes BUVO ĮJUNGTAS, kreipkis į guglą, mūsų darbo laikas
baigėsi. Jokie argumentai neveikia. Nori tikėk, nori ne. Su teise aš
gerai sutariu, bet čia būtent tas atvejis, kai įsiremi nosimi į sieną ir
be teisinių razborkių su jais iš vietos nepajudėsi. O tai nėra lengva
padaryti svetimoje šalyje ir nelabai tikslinga dėl nedidelės vertės
daikto. Bet kaip sakiau, istorija dar nesibaigė...

> O tai pirkai Belgiskam Mediamarkte? Ne? Tai prie jo cia tada jie, juk
> tarkim su vokisku kuris tau pardave ta telefona jie juridiskai visiskai
> nesusije apart pavadinimo.

Nu, tai kam man tą aiškini, ar aš sakiau kitaip? Aš net nebandžiau ir
neplanuoju bandyti su belgišku mediamarktu aiškintis. Jis tikrai ne prie
ko. Kažką perskaitei ne taip.

> Nedaryk klaidos, gamintojo garantijos yra laisvanoriskos ir daznai
> prastesnes nei pardavejo. Jei pirkai pas vokiska MM, su jais ir bendrauk,
> jie privalo arba pataisyt arba pakeist arba grazint babkes.

O tu ramiai pasėdėk ir paklausyk istorijos ir jos tęsinio, nes kaip kas
turi vykti aš ir pats puikiai žinau, todėl tiesiai pas juos ir numyniau,
deja, nevyksta ten niekas taip, kaip turi būti pagal ES teisę. Jie
turėjo įsitikinti, jog pristačiau telefoną per jų pačių deklaruojamas ir
pirkimo čekyje jų pačių atspausdintas 14 dienų prekės gražinimui ar
pakeitimui, prieš tai tik įsitikinti, jog viskas yra originalioje
pakuotėje ir niekas nepažeista ir leisti man pasirinkti vieną iš trijų
variantų - keitimas, remontas ar pinigų gražinimas. Deja, vos išgirdę,
jog daiktas iškart buvo su defektu, iškart sako - MES JO NEKEISIME IR
JŪS NETURITE JOKIO PASIRINKIMO, apart siųsti jį (labai juokinga) -
Guglui, o guglas jį pakeis ar suremontuos!" Netiki mano žodžiais? Gaila,
bet aš nesitikėjau tokio absurdo teatro Vokietijoje ir nepasiruošiau
garso įrašymo priemonių, duočiau paklausyti.

Vien ko verta dalis apie tai, kaip jie aiškino, jog telefonas tampa
naudotas vos jį įjungus :) Aš sakau, "tai jį įjungė pardavėjas mano
prašymu patikrinti ar veikia dar iki perkant, reiškia jis jau iki man
nupirkus tapo NAUDOTU! Reiškia, jus prekiaujate naudotais telefonais ir
mane apgavote, pardavę naudotą daiktą!" :] Pasimetė tas super top
vadovas kelioms sekundėms, tada sako, "tampa naudotas po 2 min. po
įjungimo momento". Sakau, "tai jis gulėjo parduotuvėje ant vadybininko
staliuko įjungtas ilgiau nei 2 min. kol jis pildė garantinį lapą..." :)
Tada jis sako, "ok, tada tampa naudotas po 15 min." :) Spėju, taip
nueitume ir iki 2 val., jei aš būčiau linkęs tęsti šitą absurdo
spektaklį. Manau, nereik būti dedukcijos specu - Šerloku Holmsu, kad
suprasti, jog toks "naudoto" ir todėl jau "nebekeičiamo" telefono
sąvokos traktavimas atleidžia Mediamarkt nuo absoliučiai visų defektuotų
telefonų (o gal ir kitų elektronikos daiktų) keitimo ar pinigų gražinimo
prievolės ir jie tas 14-a dienų greitam prekės keitimui ar gražinimui
deklaruoja tik kaip reklamos priemonę, o patys jokios realios
atsakomybės neneša. Bent jau iki tol, kol kas nors jų nepriverčia to
padaryti per teismą.

Tada aš pareikalavau, jog parašytų atsisakymo pakeisti daiktą nauju ar
gražinti pinigus priežastį raštu. Atsisakė rašyti. Tiesiog pasakė, jog
"nieko nerašysim, nes jau baigiasi darbo laikas, prašau palikti ofiso
patalpas". Dar atspausdino ant popieriaus lapo guglo link'ą į Nexus
suportą ir man padavė. Jiems net nemotais, jog tai yra nesąmonė, nes su
guglu aš jokios sutarties neturiu ir iš jo nieko nepirkau, ir Belgijoje
tuo atspausdintu link'u galima tik subinę nusišluostyti.

Žinok, aš jau sunkiai ten valdžiausi, tai buvo pirmas mano gyvenime
atvejis su prekybininkais kai buvo pasiektas toks absurdiškumo lygis.
Abejoju, ar toks variantas Lietuvoje iš viso įmanomas. Bet man variantai
šioje situacijoje buvo likę tik du - palikti tą griobaną Mediamarkt
ofisą ir imtis naudingesnės veiklos, siekiant apginti savo teises kitais
keliais, arba praleisti naktį pas vokiečių policajus narve. Viskas jau
krypo link antro varianto, todėl pasirinkau pirmąjį.

Tam ir yra visokios vartotojų teisių gynimo kontoros ir teismai, kad
aiškintis kai iškyla tokie absurdai, nes jei viskas vyktų kaip parašyta
ES reglamentuose, tai nereikėtų ir tų kontorų. O klaidą aš padariau tik
vieną, kai nupirkau Nexus'ą tame Mediamarkte.