Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-28 01:35:09
On 2013-07-27 20:42, padugne wrote:

> O tai nebus panasu i touchscreeno digitaizerio problemas? Na tipo kad jis
> vis dar mano, kad tu laikai pirsta pridejes prie ekrano?

Taip, tai ir yra viena iš versijų. Tiesa, šiek tiek glumina šios
problemos randominis pasireiškimas ir laikinas pradingimas po paprasto
power mygtuko paspaudimo.

> Nebandei prasidejus nesamonem pasileist koki nors appsa rodanti touchus,
> tipo https://play.google.com/store/apps/details?
> id=org.metalev.multitouch.visualizer2 ?

Jo, planuoju pradžiai debuging opcijose pasileist touch stebėjimą,
paskui gal ir appsą pasileisiu. Čia dar visokių darbų yra, kol kas guli
tas Nexus 4 numestas į stalčių.

> Jei ka, tai pesantis del remonto devaisas privalo buti pilnai stockinis.
> Dar labai gerai, jei pirkai ne anksciau nei pries 6 menesius.

Šitas bugas gana draugiškas ROM'ų kaitaliojimui, tai be problemų
sugrąžinau stokinį ROM, panaikinau root ir užlokinau bootloaderį. Dabar
1:1 kaip iš pardos :)

> Taip.

Supratau. Tai kai minsiu kada į Aachena, galėsim Belgiško alaus atsigert
(atsivešiu), užkandant Hansiškom dešrelėm (jei suorganizuosi) ;)

> Asmeniskai - ne, kol kas dar su niekuo nesipesiau. Bet seip tai rimta
> chebra.

Supratau. Na jei teks susidurt, papasakosiu. Šiaip aš nepakankamai ilgai
pyktį savyje laikau, norint pulti kovoti neatsižvelgiant į išlaidas, o
racionalus mastymas man sako, jog esamoje situacijoje geriau
Mediamarktui dar karo neskelbt.

> Seip tai reikalas su isdulkinimu del garantijos yra kiek paprastesnis.

Konkrečiai dėl garantijos, t.y. vieno iš variantų - remonto, taip.
mission possible. Bet tada jį reiks jiems nuvežt, jie gali atsisakyti jį
siųsti paštu atgal, teks važiuoti pasiimti, o jei paaiškės, jog
nesutaisė (bugas ne iš tų, kurie pagal pareikalavimą išlenda visu
gražumu), tai ir vėl istorija iš naujo. Kol kas aš skeptiškai žiūriu į
aiškinimąsi su Mediamarktu važinėjant į Vokietiją. Pagalvosiu dar.

> Jei diskusija niekur neveda, tai rasomas registruotas laiskas kur
> detaliai aprasoma problema ir pareikalaujama imtis defekto salinimo iki
> tam tikros tavo nustatytos datos (pvz savaite ar dvi).
> Jei jie nereaguoja, tai automatiskai reiskia, kad atsisako. Jei reaguoja
> is serijos "ejk nx" tai irgi tai reiskia.
> Tada jau isijungia teisininkas, papila jiem keleta paragrafu ir jei tai
> niekuo nepasibaigia tada gauna saukima i teisma. Taves asmeniskai sitam
> procese nelabai reikia.

Dabar pagalvok objektyviai ir atsakyk pats sau, jei pats gyventum
Briuselyje ir turėtum svarbesnių ir geriau apmokamų darbų, nei tos
razborkės dėl Nexus 4, ar imtumeisi šito reikalo? Jei gyvenčiau Aachene,
kalbų nebūtų, rasčiau 10 laisvų minučių ir užšokčiau į tą kontorą, o
dabar... Gal, sakau, nori už kažkokį atlygį man padėti su tuo reikalu,
ypač, jog Aachene gyveni? Ar šiaip, perpirkti iš manęs bugovą Nexus'ą už
tau palankią kainą ir išsireikalauti jo pakeitimo ar remonto ir turėtum
antrą aparatą? Nes mane, atvirai pasakius, jis jau nuvylė ir aš
nebelabai jo noriu. Kitas mano aparatas tikrai bus ne LG.

> Dar tiesa sveika paminet, kad lietuviskai "garantija" vadinami 2
> skirtingi dalykai - tikroji garantija kuria savanoriskai duoda gamintojas
> ir atsakomybe uz defektus (Gewaehrleistung) kuria istatymiskai
> pardavejui, t.y. MM.

Žinau šituos niuansus.

> Tai jei ten jiem aiskinai apie "garantija", tai jie nesuprato ko nori,
> nes garantijos jie turbut neduoda. Jie duoda "Gewaehrleistung", bet tame
> reikale po 6 menesiu verciasi pareiga irodyti, kad defektas buvo jau
> parduodant. T.y. pirmus 6 men tai pardavejo pareiga, likusius 18 -
> pirkejo. Kaip pats suprangi - mazai shansu, tiek jiems tiek tau.

Kalba vyko angliškai. Aš jiems pasiūliau įrodyti, jog aparatas "nebuvo
brokuotas jau dėžutėje" ir pasakiau, jog tai jų pareiga, o ne mano
"gauti iš guglo pažymą, jog jis nenaudotas". Taip taip, buvo ir toks
absurdiškas siūlymas iš jų pusės. Aš tau sakau, ten buvo absurdo
spektaklis. Gaila, nepasirūpinau įrašu. Ok, turiu atsijungt, kol audra
pc nesudegino :) Hren suprasi kokie tornadai dabar pareina pas mus.