Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-27 18:26:27
On 2013-07-27 10:00, padugne wrote:

> Su vadibyninku shefu kalbetis nebandei?

Tu irgi neskaitei ką parašiau? :) Kalbėta buvo pradedant nuo eilinio
pardavėjo, paskui su vyr. pardavėju, o paskui ir su aukščiausiu to
mediamarkto šefu. Gi, parašiau viską.

Nes jei turi ceki ir pirkimo
> popiera tai jie visiskai neteisus, EU cia ar EU ten.

Taip, neteisūs. Visi tai žinom, aš žinau, tu žinai, LG tą patį
patvirtino, jog taip neturi būti, bet kas iš to, kai Mediamarktas tave
siunčia nx ir nepaiso jokių ES teisės normų. Grasinimai jiems iki
lemputės. Čia būtent ta situacija, kai grasinimai ir kalbos negelbėja ir
tektų eiti teisminiu keliu. Bet jie puikiai žino, jog klientas iš kitos
valstybės, gyvenantis už kelių šimtų km ir nežinantis vokiečių kalbos,
vargiai ar iš viso kažką pradės panašaus daryti dėl 300 eur.. Ir dar su
tokiu nekonkrečiu telefono gedimu...

> Plius jokiu EU nereikia, yra sita reguliuojanti nacionaline teise kuri
> sako, kad pardavejas privalo suteikt 2 metu garantija jei niekur
> neparasyta kitaip (o ten tikrai neparasyta).

Kad garantija yra, jie neneigia, bet pasiunčia tave jos pasiimti pas
Google :)

> Sugriuvo dar vienas stereotipas? :)

Stereotipai griūna jau pirmaisiais gyvenimo "vakaruose" metais, aš jau
jų seniai nebeturėjau. Bet šitas atvejis yra labai išskirtinis mano
praktikoje.

> Nezinau apie ka diskusija, naudotas/nenaudotas, buvo iskart sugedes ar po
> to... Visiskai px. Daiktas nupirktas, uz ji sumoketa, yra pirkimo-
> pardavimo dokumentas, garantinis periodas nepasibaiges. Taskas. Daugiau
> niekas nieko nekaso.

Man toks jausmas, jog tu man pasakoji kaip turi būti. Man pasakoti
nereikia. Aš važiavau į Mediamarkt būtent su tokiomis mintimis. Gal nori
verčiau tai papasakoti Mediamarkt šefui? Galiu duoti mail'ą ir telefoną.
Jei po pokalbio su tavimi jie priims, pakeis ar gražins pinigus už mano
Nexus 4, statau alaus! :) Nes lengva postringauti kaip turi būti, deja,
ne viskas taip vyksta.

> Seip tai nezinau ko nedapasakoji, bet sprendimas seip ganetinai paprastas.

Viską papasakojau. Net juokingus pokalbio momentus.

> Bent jau as apsiribociau tuo, kad jiems ramiai papasakociau apie daikta
> kuris neveikia ir pirkimo-pardavimo dokumenta beigi ju garantinius
> isipareigojimus.
>
> Jei tai ignoruos, tada trumpai isdestyciau tolesne eiga: einu su popieriu
> pas advodakata (Anwalt), pastarasis jus paduos i teisma, o jus ten
> pralosit, vistiek pataisysit ta telefona ir sumokesit bylinejimosi
> islaidas. Kam jum to reikia?

O tu gali įsivaizduoti, jog viską tai pasakius ir pagrasinus, tau tik
nusijuokia į veidą ir sako, "prašom, darykite ką norite, kreipkitės kur
norite"? Va, tada ir kyla pamąstymai, ar tikrai man verta vykdyti visus
tuos grasinimus ir eiti teisminiu keliu dėl 300 eur'ų vertės kreivai
veikiančio daikto kitoje valstybėje? Aš savo nervus ir laiką vertinu
gerokai brangiau. Atsikratysiu aš tuo telefonu mažiau skausmingu keliu.
O gal rasiu dar kokį sprendimą, kaip išgyventi su tuo gedimu ar bug'u.
Nes pats mano stebimas defektas ar bug'as vertas atskiros temos
diskusijai. Gal vėliau pakursiu atskirą treadą.

O dėl satisfakcijos Mediamarktui, tai ji ir taip įvyks, nes po tokios
istorijos aš nei vieno daikto ten daugiau nepirksiu ir kitiems
nerekomenduosiu. Jie, aišku, dėl to nebankrutuos, bet "mini kerštas" vis
tiek bus įvykdytas ir jie negaus daugiau pajamų, nei dabar sutaupė
pinigų nevykdydami savo garantinių įsipareigojimų.

> Sita klaida gali padaryt belekur. Net perkant onlainu tau lygiai taip pat
> gali nepriimt atgal telefono ar nepervest atgal pinigu. Ir kas tada?

Taip gali. O kas sako, jog ne? Aš daug perku online, teko su visokiais
nesklandumais susidurt, bet visada vienaip ar kitaip buvo randamas
abiems pusėms palankus sprendimas. Galu gale, jei kiltų toks absurdas,
tai aš turėčiau bent visus susirašinėjimo su jais laiškus, o tai būtų
geras įrodymas dėl garantinių įsipareigojimų vengimo.

> Beje, ne tu vienas:
> http://www.handelsblatt.com/finanzen/recht-steuern/anleger-und-
> verbraucherrecht/tricks-von-herstellern-und-haendlern-vzbv-test-
> gewaehrleistung-wird-abgelehnt/7160324-3.html

Galėjai pakomentuoti kas ten rašoma, jei vokiškai gerai supranti, nes
man teks versti su kreivu vertėju.

> Mediamarkto logika zinoma aiski, jiem tasytis su garantijom kainuoja
> pinigus. Todel ir siuncia pas gamintoja, gal staiga imsi ir nueisi? Tik
> skirtumas tame, kad gamintojo garantija laisvanoriska ir daznai labai
> ribota. O mediamarktas ipareigotas istatymu.

Taip. Įpareigotas. Ar aš sakau kitaip? :)

> Seip nezinau kuriam mieste konkreciai pirkai, bet DE pilna sitos kontoros
> filialu: http://www.verbraucherzentrale.de/

Veiksmas buvo Aachene darbo dienos pabaigoje ir tą dieną ieškoti tokių
kontorų jau buvo per vėlu. Vienaip ar kitaip, man ten numinti ir
sugrįžti yra ~ 300 km, todėl aš tikrai šitą reikalą spręsiu kitaip.

> Cia skaityk ir yra tavo "advokatas", galima uzeit ir pasisneket, parodyt
> telefona beigi pirkimo-pardavimo dokumentus. Bet kadangi jie
> nepriklausomi, tai tenka susimoket, berods 9eur, o jei daeina iki realiu
> teisiniu veiksmu tai 30.
>
> Cia jei su MM graziuoju nepavyktu susitart.

Ačiū už nuorodą ir info. Jei ne dabar, tai gal kada ateityje pravers. O
pačiam gal teko su jais susidurt?