Tema: Re: tai kada nexusui 4-tam iseis 4.3 androidas?
Autorius: Rimas
Data: 2013-07-27 15:05:13
On 2013-07-27 11:08, padugne wrote:

>Ai, dar: turbut kieciausia nauja fycia yra "App Ops". Bet dar visiska
>alfa.
>
>--
>kthxbai.

Man dar vakar buvo persikrovęs vieną kart. Ankščiau to niekad nėra buvę. Tai
 jei kartosis reiks arba resetą daryt arba žiūrėt koks appsas nevirškina 4.3
 relyzo.

Tas app ops ir manau, kad chui jis ten reikalingas. Susidėjau, pamaigiau ir
 išmečiau. Išjungsi kokius šūdus, pamirši, pradės po kurio laiko kas nors
 durniuot ir nežinosi kas ir kaip. Junginėsi atgal po vieną. Bybienė ir
 tiek.