Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-28 10:20:48

> O jei pasakysi, kad nupirkta, bet nenaudojama?

Tada ziurim ar isigijimo sanaudos apsakiciuojant mokescius buvo
priskirtos prie pelna mazinanciu sanaudu. Jei ne - viskas OK. Jei
priskyrem, itraukem i ilgalaiki turta ir pan. - gaunam bana.

> O jei mano minėtas atvejis su OEM'ais, kada jie faktiškai apskaitos dokumentuose nefigūruoja?

No problem tada.

> Priedo jūs tikrai manot, kad VMI turi teisę, ir tuo labiau kvalifikaciją atlikinėti inventorizaciją kompo viduje? :-) Mano kukliomis žiniomis, čia jau kaip ir krata gaunasi, kuriai reikia kaip ir kažkokio pagrindo - pvz.: įtarimų ir orderio.

Del teises - mokesciu administravimo istatymas kaip ir leidzia. Dabar
tikslia nesuformuluosiu, bet kiek pamenu net ant pazymejimo kitos puses
buvo ciata inspektoriaus teises - "patekti i patalpas, tikrinti prekiu
likucius, isigijimo dolumentus ir pan.". Del kompetencijos - jeigu
suabejosi administratoriaus priimtu sprendimu, be abejo galima ji apskusti.