Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-26 07:15:32

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
news:hm6sq0$s7s$1@trimpas.omnitel.net...
> Niekur nerašo. Niekur. Netgi gali OEM parduoti, jei su orginaliu kompu,
> neatskiriamai. Pats ne kartą esu Windows'ų licenzijas pardavęs, tame tarpe
> ir vardines, registruotas OLP.
>
> Esmė labai paprasta - M$ pučia visiems arabus, kad to ar ano daryt
> negalima, nors pati niekur tai nedraudžia. Atvirai šnekant, užkniso šita
> FUD politika, ir kad žmonės ir įmonės priima ją ir po spaudimu perka
> licenzijas, kurių joms nereikia, arba kurias galėtų gauti gerokai pigiau.

Teisingai, bet tik gal ne taip grieztai :). Mes tiekem MS produkcija vienai
istaigai, kuri po to isplatino ja po savo mokymu centrus, kurie atskiros
viešosios įstaigos. Tai irgi prisikauseme tokiu pletku ir klauseme kaip
daryt - už produkcija nori moket motinine kontora, o softa perduoti naudot
pagal panauda. Gavaom tasakyma ish MS - no problem. Pasiule kelis variantus.
Vezame box'us su prgramine iranga ir sukrauname i kampa, kad jei kas
tikrins - butu kam parodyt. Arba paprasciausiai - panaudos sutarti
atsispausdinam, o visi originalus popieriai gali gulet centriuke. Visos
fakturu kopijos, licencijos ir panasiai - tik geros valios zenklas, kad kaip
ir rasei greiciau ir lengviau praeitu procesas, kai ateis tikrint VALDISKA
istaiga,o ne kokios advokatu kontoros dukterine VšĮ.