Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-28 10:13:42

> A vat shitoj vietoj biski klysti. Skaiciuoti gali. Kaip atsargas ar koki
> kita turta. T.y., jei  buhalterijoje guli saskaita, kad nupirkta PĮ uz
> 1.000.000, tai VMI turi teise paprasyti parodyti kuri ji naudojama
> imones veikloje.

O jei pasakysi, kad nupirkta, bet nenaudojama?
O jei mano minėtas atvejis su OEM'ais, kada jie faktiškai apskaitos dokumentuose nefigūruoja?

Priedo jūs tikrai manot, kad VMI turi teisę, ir tuo labiau kvalifikaciją atlikinėti inventorizaciją kompo viduje? :-) Mano kukliomis žiniomis, čia jau kaip ir krata gaunasi, kuriai reikia kaip ir kažkokio pagrindo - pvz.: įtarimų ir orderio.