Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-27 23:11:24
"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:hmbmnr$n50$1@trimpas.omnitel.net...
> nu taip kaip perki kompa vidui bus windows bet ne dykai pora simtu tai tikrai uzkelia kaina
> o kad tas windows yra kompe rodo tik lipdukas jokio kito dokumento nera kad kompe yra windows.
> Va tada ir irodinek darbe problemu kiltu namuose gal nebutu, bet neturi teises jie VMI aiskint apie
> popieriu jai yra lipdukas, nebent jie nores kas vidui kompo dar yra is programu bet man atrodo jie
> tam teises lyst neturi.

Todėl jie paprastai ir vaikšto kartu, o ne po vieną. Realiai VMI reikalas yra tik vienas - jei yra balanse apskaityta kaip [nematerialus] turtas, turi būti derami įsigijimo dokumentai, arba kaip priklausinio prie kitų turtinių objektų, arba kaip atskirų licenzijų, nors ir už 1 ct. O VMI lįst į kompą ir skaičiuoti ir pan. - jokių teisių neturi, nes tai visiškai ne jų jurisdikcija.