Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-26 09:43:02
Sonex viršijo savo įgaliojimus. Galėjai kviesti policiją ir apkaltinti asmeninio turto užgrobimu.

Teoriškai tu gali atiduoti be HDD, arba su užrakintu, ir jokie lipdukai nieko nereiškia, nes pas tave kompas gali būti tuščias, gali būti su kita nei M$ OS, gali būti su LiveBootCD ar dar bile kas. Čia elementarus tyčiojimasis ir FUD iš žmonių, kurie nežino situacijos, savo teisių ir jų negina.