Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-26 00:15:28
Niekur nerašo. Niekur. Netgi gali OEM parduoti, jei su orginaliu kompu, neatskiriamai. Pats ne kartą esu Windows'ų licenzijas pardavęs, tame tarpe ir vardines, registruotas OLP.

Esmė labai paprasta - M$ pučia visiems arabus, kad to ar ano daryt negalima, nors pati niekur tai nedraudžia. Atvirai šnekant, užkniso šita FUD politika, ir kad žmonės ir įmonės priima ją ir po spaudimu perka licenzijas, kurių joms nereikia, arba kurias galėtų gauti gerokai pigiau.