Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-02-26 09:26:35
Viskas buvo nutikę dar kai soneks egzistavo, nunešiau Į jų dirbtuves
kompa taisyt o jie apžiūri nėr lipduko ir atsisako net kompa gražint
atseit nelegalus jis aiškinimas daejo net iki direktoriaus pasirodymo
buvo sutarta kad paleisim harda ir patikrins, paleido o jis ir buvo
sugedęs nepasileido tada gražino viska man dar išklausyt paskaita
reikėjo, atsisakė priimt remontuot ir primine kad daugiau nebeneščiau
nes jie prima tik legalius kompus taisymui. o legalumą įrodo lipdukas
arba pirkimo dokumentas .
R.

"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų news:hm6t84$sf3$1@trimpas.omnitel.net...