Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-26 20:47:42
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hm8s70$r4o$1@trimpas.omnitel.net...
> mumi saskaitu prase VMI atstovai. Mokesciu policijos pavidalu- atejo su navodke. Tikriausiai kokio nuskriausto kliento ar buvusio darbuotojo.

Tai aš to ir neneigiu, kad jie gali prašyti. Bet jokie softininkai, ar jų atstovai ar dar kas nors - neturi jokių teisių.

Po teisybei yra dar vienas fintas. Pagal dabartinę įstatymdavystę nebūtina sąskaitų laikyti biure. Galima laikyti archyve, kuris gali būti perkama paslauga, su ribojama prieigos klase, apribojimais ir pan. Gali tas procesas ir užtrukti ;-)