Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-26 00:23:00
Prisidirbęs kuria prasme? Turėjo daugiau instaliacijų, nei faktiškai įrodymų? Tada taip.

Bet jei jis tapo "nelegaliu", nes licenzijos tikrintojui (ne mokesčiams!) neparodė įsigijimo dokumentų - eina jie visi ant trijų raidžių. Tegu jie patys įrodinėja, kad lipdukai/kompaktai/knygutės ir popieriai netikri, o ne eina lengviausiu keliu.

Aš išvis nutyliu apie tą faktą, kad drąsiai įmanoma nusipirkti kompą su pilna softo, o sąskaitoje faktūroje elementariai net netilps vienos eilutės dydžio apraše visi skambūs M$ ar kitų firmų produkcijos pavadinimai. Dar belieka vienas bajeris, kad jei softas būtų pirktas ne iš kompiuterinės įmonės, kad pradėtų krėsti kitą subjektą kaip per kryžminius PVM patikrinimus...