Tema: Re: OT: COM: gal kam reikia Office 2007pro?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-26 00:28:30
"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:hm6occ$ol7$1@trimpas.omnitel.net...
> nu gerai turit pakuote neispakuota tikekimes kad ten bus lipdukas
> Kaip irodysi kad ji pirkta lietuvoje neturint jokio dokumento pirkimo?

Prieš ką reikia ką įrodinėt? Ir kodėl reikia įrodinėt, kad pirkta Lietuvoje?

Pvz.: M$ pasistengė ir savo produktų kainas žiauriai suviendino, stengdamasi išvengti tokio bjauraus ir jiems nenaudingo reikškinio kaip re-importas, kada tas pats produktas už sienos kainuoja pigiau. Už tai turime brangų softą, nors pragyvenimo ir ekonomikos lygiai gali skirtis kaip diena ir naktis. Ir už tai po to gimsta visokios perversijos kaip Windows Starter Edition.

> Juk zinom kad uzsienije galima pigiau nusipirkt bet deja bus nelegalu
> nes reik pirkt tik lietuvoje.

Oho. Kur šitos žolės dileris randasi, aš irgi noriu :-)

> Ir dar turet pirkimo dokumenta kaip papildoma irodima kur isigyta buvo.

Na įmonei reikia turėti pirkimo dokumentą, mokestinio patikrinimo atveju, kada VMI to reikalauja. Bet tai niekaip nesusiję su licenzijavimu ir legalumu. Turi priklausomą atributiką - esi legalus naudotojas.

> Kiek atsimenu iseitis yra kai perki uzsienyje kompa
> o jame jau bus irasyta tada uzteks tik lipduko tas pac ir lietuvoje perkant kompa
> su jau esamom jame office 2007 , pirkimo dokumentas nebutinas .

Man rodosi ponas prisiklausė gasdinimų, o kadangi nieko iš esmės neišmano, tai priėmėte už gryną pinigą. Tuo tokios ligos yra tik vienas gydymas - šviestis, šviestis ir dar kartą šviestis.