Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-28 12:52:35
O galiu paklaust, kas bus, jei ministerija atsakys, kad ju nuomone notaras
neteisus? Manai jam tai rupes labaiau nei mano nuomone?

"Gintas"  wrote in message news:k43rsb$bjp$1@trimpas.omnitel.net...

Na, pagaliau. O juk visai ir neskaudejo........Reik issaugot tavo atsakyma.
Gal atsilieps ta ministerija, su savo pacios isakymu taikymo isaiskinimu.
VMI kazkodel sugeba paaiskinti savo isakymu taikyma, tad kodel teisingumo
ministerija turetu but durnesne. Va tada ir paziuresime ar klusniai mokedami
tiems notarams ismintingai darete.