Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Gintas
Data: 2012-09-24 10:19:33
na, bet bet galvot kur ivesti rekvizitus ir juos ivedinet nebereikia? Printerio spausdinimo lengelyje uztenka nurodyt-spausdinti tris kopijas. Sudetingas darbas, atitinkantis indivualaus sutarties projekto, reikalaujancio daug darbo laiko sanaudu, apibrezima?  Ir nebepasakok apie mano nora atsinesti savo sutarties kopija. Tai buvo mano atsakas i tai, kad notaras pradejo, galva susiemes dejuoti, kiek daug reikalu parengti pirkimo -pardavimo sutarti ir kad jis prasys maksimalios sumos, kaip uz naujos parengima. Taigi imtu uz sablonines sutarties perspausdinima tuos minetus 36lt-nebutu cia tu ir diskusiju. Kita vertus, o kodel neimti viso 100?  Taigi visi tiek patenkinti, visi tiek nori padeti tiems notarams gyventi, kad, jei istatymas leistu, moketu notarui dar daugiau :)