Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Gintas
Data: 2012-09-27 12:27:39
As bausmes dydzio ir nediskutuoju. As tik sakau, kad ministerija, patvirtinusi atlygio dydzius, suskirsciusi juos i punktus, turetu zinot kur, kada ir kuri ji taikyt. Ir didelis skirtumas, kieno nuomones paisoma-istatyma ruosusios tarnybos ar ji priemusios. Tie kurie priima, gali niansu ir nezinoti (tamstos minimas seimas pvz) , o stai kurie ruosia-jie yra tos srities specai. Skirtuma jauti? Ir tokiu specu nuomone-tai ne bibliotekininkes nuomone, nes butent teisingumo ministerijos specai ta istatyma redagavo.

P.S Reiks vakare parasyt i teisingumo ministerija, su sutarciu identifikavimo numeriais, pavardemis ir datomis. Idan jiems nereiktu speliot del aplinkybiu. Patys lai paziuri ir  ivertina-teisingai ar ne notaras ju isleista isakyma (ne istatyma!) taiko. Taip, taip-sutinku, bausmes (jeigu tokios reiktu)skyrimas, tai ne ju kompetencija :)