Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Renookas
Data: 2012-09-27 11:52:44
pas tave per stiprus loginis mastymas: taip arba ne. nera visiskai jokio
tarpinio varianto. bet ne visada gyvenime jei taip nera tai nereiskia kad
bus ir ne

"Gintas"  parašė naujienų news:k4117b$db$1@trimpas.omnitel.net...

"Loterijoj islost tikrai kalafioras per minkstas. Bet skirtingai nuo taves,
as tai suprantu."
Ka cia painiot? Jeigu yra teigiama, kad islost per minkstas, vadinasi kas
islose-to kietas :)