Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-23 23:04:38
Gintas nori savo skanuota sutarti atneshti. Manai tai nieko nekeicia?

"Laurynas"  wrote in message news:k3nolf$tg1$1@trimpas.omnitel.net...

Gintai, ko sieki savo postu? Išreikšt nepasitenkinimą? Aš šeip tau pritariu,
nes, esu dirbęs pas notarą, tad galiu pasakyti, jog turi vieną šabloną, kaip
ir sakei, sukeičia vardus ir pavardes, daugiau darbo nėra. Visgi, tavo
veiksmai galėtų būti: 1) eiti pas kitą notarą; 2) skųsti notaro veiksmus.
Manau dauguma iš čia diskutuojančių supranta, jog tavo situacijoj imti vėl
už projektą yra bullshit, nesąmonė, gryniausias notaro pasipinigavimas, nors
viskas pagal įstatymo ir ministro instukcijos raidę, tačiau ar pagal
"dvasią", abejoju.