Tema: Re: Del buvusios temos apie notaru atlygi
Autorius: Tomas
Data: 2012-09-25 22:29:19
Ne sumas lyginau su kalafioru lygtais, o norejau pasakyti, kad ne kiekvienam skirta but notaru. Ir idetas darbas turi buti ivertintas, "smugis turi buti lygus atatrankai" :) O sumos nebutinai koreliuoja su ishsilavinimu, jas galima uzhdirbt ir baigus 8 klases, tereikia apsirengt bordini shvarka ir pervaryt kelis vagonus silkiu bei anglies ish vienos vietos i kita, o ypach kokso :)