Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-08 10:32:08
O tu galvoji, kad tas, kuris neturi ir niekada neturėjo jokių protėvių
žemių, bet kurio kišenę plėšo šaibos nepasinaudos tuom, kad "atsirastų" tie
protėviai su jų žemėmis ir būtinai kur nors apie trakų ar molėtų ežerus? Ir
ant tų žemių žemėtvarkoje staiga atsiranda pamatų likučiai, o ant jų
new-paveldėtojas visiškai teisėtai pasistato savo pilį.
Aš būtent apie tokius porinu.
O tie, kas iš tikrųjų turėjo tėvų žemes, lai jas susigrąžina, bet jų dėka
nebūtų paežerėse toks pilių bezpredelas.
Ir beje dar vienas niuansas. Jeigu išties tos tėvų žemės buvo kur nors
laukuose, žemės ūkio paskirties, tai kokiu pagrindu jos turi būti perkeltos
į vaizdingą ir dešimtis ar šimtus kartų vertingesnį sklypą?
Tai ir yra tipinė "lietuvos ežerų okupacijos" schema. Turim sklypą
kalabybiškio laukuose, nunešam žemėtvarkai "na lapu" ir vualia - turim kokių
50-100m pakrantės kur nors Galvėje ar Akmenoje. Tokių istorijų esu
prisiklausęs ne vieną, čia net žiniasklaidos nereikia, mąstai tokie, kad
užtenka pažįstamų ar jų pažįstamų su tuo asmeniškai susidūrisių.