Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-01 15:53:05
Neturejau laiko destymui - manau ganetinai detaliai isdestei, ka ash
parasiau trumpai. Nes pagal kita logika, mano sklypas prie Vilniaus irgi
kazkam uzstoja kelia prie Baltijos juros ir privalau praleisti per ji
prieiti prie vandens.

"pjezo"  wrote in message news:j3numm$o50$1@trimpas.omnitel.net...

Na gal apie sita kalba:

21 straipsnis. Žemės savininkų ir kitų naudotojų pareigos

Žemės savininkai ir kiti naudotojai privalo:

10) leisti kitiems asmenims prieiti prie paviršinio vandens telkinių
nustatytomis pakrantės apsaugos juostomis, lankyti gamtos ir kultūros
paveldo teritorinius kompleksus bei objektus ir bendro naudojimo
rekreacinius objektus (teritorijas);

Bet va beda- turi "leisti kitiems asmenims prieiti prie paviršinio vandens
telkinių NUSTATYTOMIS PAKRANTĖS APSAUGOS JUOSTOMIS"

Privaziuoti- ne.
Eiti per privacia valda, iki pakrantes apsaugos juostos (5 ar 10 m) - NE
Buti jo zemes sklype NE apsaugos juostoje (toliau nuo kranto linijos 5 ar 10
m) -NE

Todel zmogus gali visiskai teisetai (jei nera servitutinio kelio) uzsitverti
tvora aplink visa sklypa iki apsaugos zonos ribos (prisimenam- tai 5-10
metru nuo vandens telkinio.

Ir kaip ten kas papuls- tai ne jo bedos- norit pakrante ateinate, norit
atplaukiate- galima parasiutu nusileisti - tai jau skonio reikalas.