Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Sail
Data: 2011-09-06 16:13:17
Nu tai galiu trakuos uzrodyt vieta prie ezero. Anksciau buvo uztverta
grandine ir reikdavo paeit 50 metru, bet grandine galu gale islauze ir vel
galima privaziuot iki pat vandens.

Tiesa, pasiimk maisu siukslem is pakrantes vezt, uztat palapine turesi ant
kranto ir miskelyje (bet uodu yr). Po paskutini savaitgali ten matyto
passato ir rusakalbiu intelekto nesuzalotu pilieciu manau siuksliu ten dar
daugiau bus.