Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Sail
Data: 2011-09-06 14:27:32
Va va va tai cia tikra tiesa. Nu blet isgerus alu sumest viska nuo liepto i
vandeni - nu kam???

Gerai pas mane vieta nuosali, tai idiotu mazai teuzsuka, mat (niekam
asmeniskai is cia netaikoma) idiotai daugiau 50 m pesciom nenueina. Jei butu
privaziavimas, butu pizdiec kaip sakoma.

Taip kad nukirsti privaziavima, bet palikti priejima tai labai neblogas
filtras. Kazkaip protingi ir kulturingi zmones sugeba iveikti daug didesnius
atstumus pesciomis. O del ju tai ner problemu, tegu sau nusimaudo prie mano
pakrantes, geresnis smeliukas bus.